Post by hillcelpaylebar on Feb 9, 2022 19:02:28 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Love Balls ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Love Balls IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder flere mønter ▞▞▞
▞▞▞ Love Balls 2022 version ▞▞▞
Dette spil er sjovt og det hele, men det bliver bare kedeligt efter en uge eller to. Jeg prøvede det, men efter det tiende niveau blæste det bare en million annoncer i mit ansigt.😵
annoncerne i dette spil er latterlige. Desuden er det umuligt at spille med kun din finger.
Jeg kan ikke lide det faktum, at du får en annonce efter hvert niveau eller død. Jeg har slettet det, men jeg er sikker på, at jeg stadig får en annonce efter at have sendt denne anmeldelse
Det er godt. Fik det kun på grund af mængden af annoncer, jeg fik for det, mens jeg spillede Helix Jump. Men fedt spil
Jeg fik også et meget godt Unicorn show, men det ser ud til at blive gentaget efter et stykke tid
Sweet Smile RC Love Balls - Loverland
Jeg kan godt lide spillet, det er så sjovt bbuuuuuttttt, jeg tror, det bliver svært snart
Pixels Unknown Battlegrounds Game, Android, IOS, Mods ...
Køb Embrace Love Balls bækkenbundskugler online her. Embrace Love Balls vibrerer og gør din bækkenbundstræning mere effektiv. Vi leverer Embrace Love Balls
Det er et super sjovt og sødt spil, køb annoncerne fuldstændigt i det. Det er mere reklame end spil.
Drn er kedeligt
Love Balls Hjernegymnastik kzi
Love Balls פאזל rifx
Spillet er sjovt, men antallet og varigheden af annoncerne er frustrerende. Jeg ved, de skal tjene en dollar, men det er for meget.
Det var så fejlagtigt! og der var en annonce hver eneste gang, når jeg var færdig med en runde! så jeg kunne næsten ikke spille spillet, fordi jeg så en annonce! Jeg anbefaler, at du ikke spiller dette spil, medmindre du vil have en dårlig oplevelse! Jeg ved ikke, hvem der har skabt dette spil, men jeg skammer mig over dem, så ja.
Det fungerede ok i starten, men jo længere det kommer ind i spillet, jo mere fejler det. Endelig fryser jeg så jeg ikke engang kan spille. Galaxy S9+
Jeg elsker det 😍😍😍😍😍
det er et sjovt spil at spille, men der er lige mange TILFØJELSER!!!!hver gang jeg er færdig med en runde, kommer der bare en tilføjelse op hver gang !! det er så IRGERENDE!!!!!!!!!!!!!!😠😡😩😥😣😵😳😴😖😫👹💔
Satisfyer Love Triangle Luftbølgevibrator er helt enestående. Tag med os på opdagelse i seksuelt velvære. Køb nu.
Så. Mange. Annoncer. Det er så svært at nyde spillet, når du næsten ikke kan spille det. Må ikke installeres.
For mange annoncer. Jeg ser ud til at bruge mindst halvdelen af min tid på dette spil på at se annoncer. Jeg stødte på niveauer, jeg kunne gennemføre rigtig hurtigt, hvilket resulterede i, at jeg brugte mere tid på at se annoncer end på at spille spillet.
Dette spil er fantastisk, men jeg bedømmer 2 stjerner. ADS i dette spil er bare meget meget irriterende og ødelægger oplevelsen for mig, jeg ville have givet dette spil hele 5 stjerner, hvis dette spil kun viser ADS, når du vil have et skin eller reffil et liv. Afinstallerede dette spil på niveau 3.
Set er godt
Tilføjer hver gang du afslutter et niveau. Når du prøver at klikke på x'et for at komme ud af tilføjelsen, bringer den dig til playstore-downloadskærmen.
dette spil har så mange annoncer. det blev ved med at fejle, hvor jeg ikke kunne spille.
Til mange reklamer
Love Balls פאזל rifx
Flamex - Startside | Facebook
de første par niveauer er nemme, men det bliver alt for svært at komme til næste niveau.
I gennemsnit vil jeg sige, at jeg sandsynligvis får omkring 657 annoncer i sekundet, og jeg spiller bogstaveligt talt bare normalt. Jeg ved, at du sandsynligvis har brug for pengene, fordi du ikke har nogen, da du er et dårligt firma, men seriøst?
FOR MANGE ANNONCER. Hver gang jeg gentager, er der en annonce. Når jeg fejler et niveau, ad. Gennemfør et niveau, ad. Der er bare for mange annoncer. Dette spil skal rettes og fjerne nogle af annoncerne, fordi det altid spilder min tid. Jeg vil give dette en 5, hvis dette er rettet.
Jeg kan godt lide spillet, men gå tilbage til originalen, det var nemmere at få mønter til skind og kuglepenne på originalen hvert niveau, selvom du kun fik 2 stjerner, fik du mønter, gå venligst tilbage til den måde
Liebe Luna Perler Liebe Love Balls Violet
Sjovt. Men annoncen efter hvert niveau forsøg det frustrerende. Og at se, hvordan dette puslespil blot tilføjer frustration af et frustrerende spil. Gåderne er den sjove frustration, men det er ikke at vente på, at en tilføjelse bliver klar.
Det er okay, temmelig hårde niveauer i det sene spil, men der er alt for mange annoncer til, at det er rigtig sjovt. Måske nedtone det næste opdatering, hvis det er muligt?
Danskudviklede computerspil - Det Kongelige Bibliotek
Love Balls Hjernegymnastik kzi
Det blev for svært ved lvl 20
for mange annoncer! Jeg spiller i cirka 5 sekunder, hvorefter en 30 sekunders annonce dukker op. Spil i 5 sekunder, og endnu en 30 sekunders annonce dukker op. Jeg vil give dig fem stjerner, bortset fra at jeg ikke kan spille spillet, fordi annoncerne konstant er i vejen. Jeg tror, jeg er ved at afinstallere. Sådan plejede det slet ikke at være. Det VAR et femstjernet spil....
💩
et godt spil, men super glichy. til mange annoncer, og ikke så sjovt længere
Der er en annonce næsten efter hvert eneste spil, den er latterlig.
Fantastisk spil, men annoncerne er forfærdelige!!! Jeg kan se, at du fik mere end 100 millioner downloads, så du har råd til at sænke antallet af annoncer. Hvis jeg er på dette spil i 10 minutter, er 7 af disse minutter annoncer. Forestil dig, hvor mange flere der ville spille, hvis der var færre annoncer. Hver gang jeg keder mig, trækker jeg dette spil op, og efter 5 minutter skifter jeg til FB eller YouTube. Jeg kunne se en 30 minutters video på YT, og den har mindre annoncer end 5 minutter af dette spil. Stop med at være grådig.
Alt for mange annoncer. Én annonce lavet og skriv denne anmeldelse igen. Dette spil er fremragende, og jeg vil gerne bedømme 5 stjerner. Kom nu, de er annoncer hver 3. niveau, de er 30 sekunder lange, og de kan ikke springes over. Fjern dem, og denne vurdering vil helt sikkert gå op. Ingen bekymrer sig om annoncer, og de er ingen mening i dem, SÅ FJERN DEM, ELLER ANDET... EDIT: Hvem tror du, du er? Opkræver $4,00 for ingen annoncer, fordi de fleste spil kun opkræver 1 dollar. God men næsten uspillelig på samme tid. 👊👊👊
Der er alt for mange annoncer, hvilket fjerner alle de positive ting ved hele spillet. Og prøver at tegne streger.....wow, hvis du ikke har en stylus til $50, kan du glemme alt om at færdiggøre en masse.Kærlighed
Car Parking Multiplayer სიმულაცია zmzf
Jeg synes, det er en rigtig god idé at bruge små seje farverige & dekorerede cirkler til at sætte sammen!
Jeg er meget sur, dette spil giver mig ti tilføjelser, hver gang jeg afslutter en runde og spiller en, jeg kun spillede i 2 uger! der er ikke engang mulighed for at springe en tilføjelse over. Jeg hader, hvordan folk kommer til bare at spilde vores tid på den måde for at tjene 1 dollar i timen UHØFLIGT!
Jeg kan godt lide den normale karakter, Steve, men jeg hader, hvordan slyngplanterne dræber dig i ét slag, og hvordan du ikke kan dræbe skeletterne, og hvorfor kan du ikke flyve i normal tilstand, det mærker ikke ack